ՀՀ բանկերը Facebook-ում. վերլուծություն

ՀՀ_բանկերը_Facebook-ում

ՀՀ-ում գործում է 21 առևտրային բանկ, որոնցից Facebook-ում իրենց պաշտոնական էջերն ունեն 16-ը (Արցախ, Մելլաթ, Էյչ-էս-բի-սի և Բիբլոս բանկերը չունեն պաշտոնական էջեր, իսկ Առեքսիմբանկն ունի Facebook-յան խումբ (ինչու՞, դրսում 21-րդ դարն է)):

Եթե դասավորենք էջերն ըստ հետևորդների (Like) քանակի*, ապա առաջին երեք տեղերը կզբաղեցնեն ՅունիբանկըԱրդշինինվեստբանկն ու Կոնվերս բանկը:

N

Bank

likes

talking

visits

Talking rate

1

Յունիբանկ

43,602

130

0.29815

2

Արդշինինվեստբանկ

41,621

525

1.26138

3

Կոնվերս բանկ

32,057

31

0.0967

4

ԱկբաԿրեդիտ Ագրիկոլ բանկ

27,196

6423

372

23.6174

5

ՎՏԲՀայաստան

24,763

527

5

2.12818

6

Ամերիաբանկ

16,046

464

20

2.89169

7

ԲՏԱ բանկ

14,769

45

44

0.30469

8

Անելիք բանկ

13,135

82

0.62429

9

Հայբիզնեսբանկ

9,770

13

0.13306

10

ԶարգացմանՀայկական Բանկ

9,288

81

0.87209

11

Արմսվիսբանկ

7,052

18

0.25525

12

Պրոմեթեյ բանկ

4,944

20

52

0.40453

13

Արարատբանկ

4,249

35

122

0.82372

14

Հայէկոնոմբանկ

1,995

95

4.7619

15

Առէկսիմբանկ 

1,801

0

16

Ինեկոբանկ

1,779

17

76

0.95559

17

Պրո Կրեդիտ բանկ

1,069

6

0.56127

18

Բիբլոս բանկ

19

HSBC

20

Արցախբանկ

21

Մելլաթ բանկ

Իսկ այժմ անցնենք որակական վերծության:

Նախ այն մասին, թե ինչ է People Talking About This ցուցանիշը, և ինչու է այն կարևոր:

People Talking About This – ունիկալ օգտագործողների թիվն է, ովքեր առնչվել են էջի հետ Like, Comment, Share, Tag, Respond անելով**: Այսինք այն մարդիք են, ում ընկերները (կամ դրանց մի մասը) տեսնում է Ձեր բրենդը, քանի որ իրենց ընկերն առնչվել է դրա հետ:

 Talking Rate ցուցանիշը հաշվարկվում է տոկոսային հարաբերությամբ՝ ցույց տալով People Talking About This-ի տոկոսն ընդհանուր Like-երի մեջ:

Եթե բանկերի էջերը համեմատենք ըստ Talking Rate ցուցանիշի, որը ցույց է տալիս թե հետորդների քանի տոկոսն է արձագանքում էջի թարմացումներին, ապա պատկերը կլինի հետևյալը**:

N

Bank

likes

talking

visits

Talking rate

4

ԱկբաԿրեդիտԱգրիկոլ բանկ

27,196

6423

372

23.6174

6

Ամերիաբանկ

16,046

464

20

2.89169

5

ՎՏԲՀայաստան

24,763

527

5

2.12818

2

Արդշինինվեստբանկ

41,621

525

1.26138

16

Ինեկոբանկ

1,779

17

76

0.95559

10

Զարգացման Հայկական Բանկ

9,288

81

0.87209

13

Արարատբանկ

4,249

35

122

0.82372

8

Անելիք բանկ

13,135

82

0.62429

17

Պրո Կրեդիտ բանկ

1,069

6

0.56127

12

Պրոմեթեյ բանկ

4,944

20

52

0.40453

7

ԲՏԱբանկ

14,769

45

44

0.30469

1

Յունիբանկ

43,602

130

0.29815

11

Արմսվիսբանկ

7,052

18

0.25525

9

Հայբիզնեսբանկ

9,770

13

0.13306

3

Կոնվերս բանկ

32,057

31

0.0967

15

Առէկսիմբանկ 

1,801

0

18

Բիբլոս բանկ

19

HSBC

20

Արցախ բանկ

21

Մելլաթ բանկ

14

Հայէկոնոմբանկ

1,995

95

4.7619

Արդյունքում քանակական գնահատման ժամանակ առաջին տեղերը զբաղեցրած բանկերի էջերը հայտնվեցին այլ հորիզոնականներում. Յունիբանկը՝ 12-րդ տեղումԱրդշինինվեստբանկը՝ 4-րդ և Կոնվերս բանկը՝ 15-րդ:

Որակական գնահատման արդյունքում առաջին 3 տեղերը գրավում են Ակբա, Ամերիա և ՎՏԲ բանկերը:

*Տվյալների վերցված են Facebook-ից, 15.09.2014 դրությամբ

**իրականում People Talking About This/Likes ցուցանիշը որոշվում է ևս մի քանի գործողություններով, օրինակ՝ respond to offer և այլն, որոնք հայկական պրակտիկայում չեն օգտագործվում,

***վերապահում, Հայէկոնոմբանկը հանված է, քանի որ թե՜ Like-երի, և թե՜ People Talking About This թվերի փոքր լինելու պատճառով, կարծում ենք, որ արդյունքը համադրելի չէ: