Amazon-ն աշխատում է սեփական հոսքային երաժշտական ծառայության նախագծման շուրջ: Ինչպես գրում է recode.net-ը, Amazon-նն այս պահին բանակցություններ է սկսել մի շարք խոշոր երաժշտական լեյբլների հետ:
Այսօր հոսքյին երաժշտություն առաջարկող ծառայությունների միջև մրցակցությունը շարունակում է մեծանալ:
Spotify, Rdio և Google Play Music All Access հայտնի ծառայություններին այս տարի միացավ նաև Beats Music-ը: Չնայած նման մրցակցությանը՝ Amazon-ը մտադիր է շարունակել առաջ մղվել: Ընկերությունը նպատակ ունի օգտագործողներին գրավել բաժանորդագրության ավելի մատչելի արժեքով:
Նշենք, որ նման ծառայության գործարկումը կհամալրի և ամբողջական կդարձնի Amazon-ի Prime-ը, որը ֆիլմերի, սերիալների դիտման և արագ առաքման ծառայություն է: Ավելի վաղ հայտնի էր դարձել, որ ընկերությունը մտադիր է բարձրացնել ծառայության տարեկան բաժանորդագրության արժեքը մոտ 40 դոլարով: Հնարավոր է, որ հենց նոր երաժշտական ծառայության գործարկման հաշվին այն կբարձրանա:
Այս պահին նոր ծառայությունը գտնվում է մշակման փուլում, մանրամասներ չեն հաղորդվում: