Ֆրանսիայի երեք խոշոր հեռուստատեսային ընկերություններ՝ France Televisions-ը, TF1-ը և M6-ը, կստեղծեն սթրիմինգծառայություն, որը պետք է դառնա Netflix–ի մրցակիցը:
Ինչպես նշվում է, խոսքը OTT (Over the Top) տեխնոլոգիայով աշխատող ծառայության մասին է, որը համացանցի միջոցով, առանց կապի օպերատորի հետ շփման, ծառայությունների մատակարարից տեսաազդանշանների առաքում է ապահովում հեռուստադիտողի սարքին: Ֆրանսիական նոր ծառայությունը կունենա SALTO անվանումը:
SALTO-ն խոստանում Է դիտողներին տրամադրել հեռուստատեսային արտադրանքի լայն ընտրանի. լրատվական թողարկումներ, հատուկ ռեպորտաժներ, մարզական հեռարձակումներ, ժամանցային հաղորդումներ, ֆրանսիական և ամերիկյան հեռուստասերիալներ եւ վավերագրական ու գեղարվեստական կինո:
SALTO-ի ստեղծումը դարձել է ամերիկյան Netflix ծառայության լսարանի սրընթաց աճի պատասխանը, որը Ֆրանսիայում չորս տարվա աշխատանքի ընթացքում հավաքել է արդեն 3,5 մլն բաժանորդ: Liberation թերթի տվյալներով, Netflix-ի ֆրանսիական լսարանն ամսական ավելանում է 10 հազարով, եւ նման տեմպերով ամերիկյան ծառայությունն արդեն շուտով կարող է դառնալ երկրում վճարովի TV-ի խոշորագույն հարթակը, առաջ անցնելով ներկայիս առաջատարից՝ Canal-plus մալուխային ցանցից, որը ներկայում ունի 4,9 մլն բաժանորդ:
1997 թվականին հիմնադրված Netflix ամերիկյան ժամանցային ծառայությունը հոսքային տեսանյութերի առաքման ծառայություններ էտրամադրում Համացանցի միջոցով: Ներկա դրությամբ ցանցը հեռարձակում է իրականացնում աշխարհի ավելի քան 190 երկրների տարածքում եւ խոշորագույնն է շուկայում:
2013 թվականից Netflix-ն զբաղվում Է սեփական սերիալների արտադրությամբ: 2017 թվականի ամռանն ընկերությունը հայտարարեց, որ աշխարհում իր բաժանորդների թիվը գերազանցել է 100 միլիոնը: 2018 թվականի սկզբին Netflix-ի կապիտալիզացիան առաջին անգամ կազմել է ավելի քան 100 մլրդ դոլար, հաղորդել է ՏԱՍՍ-ը: