NetBase կայքը վարկանիշային աղյուսակ է հրապարակել՝ <<ամենասիրելի տեխնոբրենդներ>> խորագրով: Սա թվով 4-րդ նման հետազոտությունն է, որ անցկացնում է NetBase-ը:
Այս անգամ վարկանիշային աղյուսակը գլխավորել է օնլայն ֆոտոդարանը՝ Instagram-ը:
Երկրորդ հորիզոնականում է հայտնվել YouTube վիդեոհոսթինգը: Երրորդ, չորրորդ և հինգերորդ տեղերում են համապատասխանաբար՝ Facebook, Amazon և Google ընկերությունները:
Ի զարմանս շատերի 6-րդ հորիզոնականում է հայտնվել խնձրորային բրենդը՝ Apple-ը: Լավագույն 10-յակը եզրափակում են Disney, Snapchat, Spotify և Netflix ընկերությունները: Հարցվողների մեծ մասը պատասխանել է, որ գնահատում է խնձորային բրենդին բացառապես դիզայնի և գաջեթների ֆունկցիոնալության համար: Ավելի վաղ Apple-ը զբաղեցրել էր երկրորդ հորիզոնականը: