Twitter-ը որոշել է հեշտացրել օգտատերերի համար քաղաքական գովազդային հայտարարությունները տարբերելու գործընթացը: Ըստ Reuters-ի, օգտատերերը կարող են նաև պարզել, թե ով է վճարել տվյալ գովազդի համար: Սոցիալական ցանցը այս գործառույթը մտցրել է այն բանից հետո, երբ ԱՄՆ-ը կառավարությունը սոցիալական ցանցերում քաղաքական ծախսերի մասին տեղեկատվության բացակայության պատճառով խստացրել էր որոշ օրենքներ:
Գործառույթը ստացել է «Գովազդի թափանցիկության կենտրոնը» անվանումը: Այստեղ կան այնպիսի մանրամասներ, ինչպիսիք են գովազդի վճարների, ծախսերի մասին տեղեկությունները: