Շատերին դուր է գալիս այն, ինչ իրենց ընկերները հրապարակում են Facebook սոցցանցում, բայց ամեն անգամ հավելվածը գործարկելիս, շատերը դժգոհության առիթներ են ունենում և ահա, թե որն է խնդիրը:
Դիզայն
Շատ օգտատերեր դժգոհում են հավելվածի դիզայնից, որովհետև սա այն է, ինչ առաջինը տեսնում են օգտատերերն այն գործարկելիս: Ընդ որում, մոբայլ հավելվածի դիզայնից օգտատերերը չեն դժգոհում՝ այն պարբերաբար փոփոխվում ու զարգանում է:
Չկա խելացի լարհոս
Facebook-ում խելացի լրահոսի բացակայության մասին դեռ վաղուց են խոսում: Այստեղ անընդհատ օգտատերերին ներկայացվում են հրապարակումներ, որոնք մեզ ասած թարմությամբ չեն առանձնանում, ավելին՝ դրանք մի քանի օրվա հնություն ունեն:
Գովազդ և լրտեսություն
Օգտատերերից շատեչը դժգոհություն չունեն գովազդի նկատմամբ, ամենամեծ դժգոհության առիթը տալիս է դրա առատությունըտ և ճշգրտությունը: Facebook-ն ու Instagram-ն համեմատություն Google-ի, «Яндекс», «ВКонтакте» և Twitter-ի ունեն ամենալավ թիրախավորումը: Օգտատերերին անընդհատ ցուցադրվում էայն, ինչ իրապես կարող է նրանց հետաքրքրության թիրախում լինել:
Սա մեծ խնդիր է, քանի որ նման ճշգրտության հասնելու համար պետք է շատ տվյալներ հավաքել օգատտերերից: Իսկ տվյալների արտահոսքից դեռ ոչմեկ ապահովագրված չէ: