Amazon-ն ամենաթանկ բրենդն է աշխարհում

Brand Finance-ը հրապարակել է աշխարհում ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային ցուցակը, որտեղ արդեն երկրորդ տարին անընդմեջ  առաջատարի տեղը զբաղեցնում է  Amazon ընկերությունը։

Amazon-ի արժեքը տարվա ընթացքում աճել է  25%-ով և կազմել է մոտ  187,9 մլրդ դոլար։ Երկրորդ և երրորդ հորիզոնականում են հայտնվել Apple և Google ընկերությունները։ Լավագույն հնգյակը եզրափակու են  Microsoft և Samsung ընկերությունները։

Brand Finance-ը հրապարակումը մտցված է հունվարի 22-25 Դավոսում մեկնարկած Համաշխարհային տնտեսական ֆորումի քննարկումների շարքում։