Apple-ը գնել է Data Tiger բրիտանական ստարտափը, որը զբաղվում է թվային մարքեթինգով։ Այսպիսով Apple-ը նախատեսում է իր գովազդները դարձնել ավելի թիրախային։
Մարքեթինային ընկերության էջում նշված է, որ այն զբաղվում է թվային միջավայրի վերլուծությամբ։
«DataTiger -ը կարելի է օգտագործել որպես՝ օնլայն գործիք։ Հարթակը հաշված վայկյանների ըթնացքում գեներացնում է տվյալները և պահում ամպային տարածքում։ Հետագայում կարող եք այդ տվայլներով կառուցել ձեր մարքեթինգային ռամզավարությունը»,- նշված է ընկերության հաղորդագրության մեջ։
Լուրեր են շրջանառվում, որ այս ընկերությունն Apple-ը ձեռք է բերել դեռևս 2018 թվականին։