Պլանշետների համաշխարհային շուկան համաճարակի հետ կապված մի տեսակ վերածնունդ է ապրում: Դրանից առաջ արդյունաբերությունն անկում ապրեց, որը սկսվեց մեծ էկրանով սմարթֆոնների ներդրմամբ:
Վերածնունդը սկսվեց անցյալ տարի համաճարակային միջոցառումների արդյունքում, որոնք հանգեցրին դասերն առցանց տեղափոխելու, վիրտուալ հանդիպումներ անցկացնելու և հեռակա աշխատելու անհրաժեշտությանը: Այս ամենը հարմար է անել մեծ էկրանով սարքերում: Նույնիսկ, երբ սահմանափակումները մեղմվում են, չի թվում, որ պլանշետների պահանջարկը շուտով կընկնի: Այս մասին գրում է GizmoChina-ն՝ վկայակոչելով Counterpoint-ի նոր ուսումնասիրությանը:
Հաղորդվում է, որ արդյունաբերությունը 2021 թվականի առաջին եռամսյակում աճել է 53%-ով՝ 2020 թվականի չորրորդ եռամսյակում հինգ տարվա բարձրագույն ցուցանիշից հետո: Բեռնափոխադրումների ամենամեծ աճը գրանցել են Samsung-ը և Apple-ը, որոնք աջակցել են իրենց պլանշետային բիզնեսին այս տարիների ընթացքում:
Օրինակ, Xiaomi-ն նոր մոդել չի թողարկել 2018 թվականից ի վեր, երբ թողարկվեց Mi Pad 4-ը: Huawei-ի վիճակը, որը մինչ այժմ ունեցել է շուկայական զգալի մասնաբաժին, նաև Apple-ին և Samsung-ին տվել է շուկայի որոշ լրացուցիչ բաժնետոմսեր: