ARLOOPA հավելվածը կգործածվի ավստրիական Coca-Cola-ի գովազդային արշավում

Հայկական ARLOOPA ընկերության լրացված իրականության (Augmented reality) և վիրտուալ (Virtual reality) իրականության  հավելվածը կգործածվի Ավստրիայում Coca-Cola-ի նոր #CokeQuartett գովազդային արշավի ընթացքում:

Նախատեսվում է գովազդային արշավի շրջանակում անցկացնել մրցույթ, որի հաղթողները կարժանանան Coca Cola ընկերության կողմից նվերների: Օգտատերերը մինչև մարտի 31-ը պետք է ներբեռնեն ARLOOPA հավելվածը սմարթֆոնում և Coca-Cola-ի տարբերանշաներրի վրա այն պահելով լուսանկարեն AR նկարներ, այնուհետև լուսանկարները հրապարակեն Instagram-յան էջերում՝ նշելով #CokeQuartett հաշթագը: