Այսօր McDonalds’s–ը ոչ միայն արագ սննդի հարմարավետ սրճարան է, այլ նաև ինովացիոն տեխնոլոգիաների մի ամբողջ փունջ, որի շնորհիվ էլ մարդիկ չեն դադարում այնտեղ գնալ։ Հարցը տեխնիկայի մեջ է։
McDonald’s–ում կարելի է վարել «օդում»։
Ոչ կոնտակտային բանկային քարտերի գաղափարը այստեղ ներդրվել է վաղուց, եթե դուք ունեք Visa PayWave և MasterCard PayPass ոչ կոնտակտային վճարային քարտեր, ապա հեշտությամբ կարող եք գնալ այնտեղ, պատվիրել ու վճարում կատարել այս եղանակով։
Տեխնոլոգիաների շնորհիվ այստեղ ինքնասպասարկում է։
Հերթեր երբեք չեն գոյանում այստեղ, որովհետև McDonald’s-ում գործում է վիրտուալ ցաշացանկ` մենյու` ինտերակտիվ էկրանների միջոցով։
Տերմինալում ճաշացանկը ներկայացված է 3 լեզվով։
McDonald’s–ը ունի բջջային հավելված։
Սրա միջոցով կարելի է ծանոթանալ ուտելիքի ցանկին, կատարել պատվերներ և ստանալ էքսկլյուզիվ զեղչեր ու առաջարկներ։ Բայց, ընկերությունը նաև տվյալներ է այս ձևով հավաքագրում, թե իր հաճախորդներից ով ու երբ է այցելել արագ սննդի ռեստորան, ինչ են գնել և այլն։
Թվային մենյու
Օնլայն ճաշացանկը տվյալներ է հավաքագրում և վերլուծում այդ տվյալները իրական ժամանակում։ Ճաշատեսակները իրենց «դիրքերը» մենյուում ավտոմատ կերպով փոփոխում են իրենց դիրքերը` կախված օրվա ժամից և անգամ եղանակից։ Այդպիսի մենյու արդեն օգտագործում են Կանադայում։