Facebook-ի օգտատերերի թիվը վերջին երկու տարիների ընթացքում բավական նվազել է։ Այն կորցրել է գրեթե իր օգտատերերի կեսը։ «Արտագաղթածների» հիմնական մասը երիտասարդները են։
Նրանք հիմնականում նախընտրում են YouTube վիդեոհոսթինգը:
Google ընկերության վիդեոհոսթինգը շուտով կարող է աշխարհում երկրորդ ամենաճանաչված սոցիալական ցանցը դառնալ՝ առաջատարի դիրքը զիջելով միայն մայր ընկերությանը:
Ըստ հաշվարկների՝ Facebook-ի ամենամսյա այցելություների թիվն ընդամենը երկու տարվա ընթացքում 8.5 մլրդ-ից հասել է 4.7 մլրդ-ի: Միաժամանակ, ակտիվ հանրաճանաչություն է ձեռք բերել Facebook-ի՝ սմարթֆոնների համար նախատեսված հավելվածը: Բայց դա բավարար չի եղել՝ լսարանի զգալի կորուստը հաղթահարելու համար: