Xiaomi–ն ունի սեփական սուպերբրենդը` 90 Points–ը, որը թողարկում է հագուստ, կոշիկ և ճամպրուկ։
Սեպտեմբերին 90 Points–ը դարձավ երեք տարեկան և բրենդի ծննդյան կապակցությամբ թողարկել է անտեսանելի ճամպրուկ։
20 դյույմ անյունագծով ճամպրուկի քաշը 2,7 կգ է, իսկ տարողունակությունը 33 լիտր։ Նորույթի համար օգտագործում են մշակված պլաստիկ, իսկ մատակարարմամբ զբաղվում է Bayer ընկերությունը։ Բռնակները ստեղծվել են ալյումինից։
Ճամպրուկն ունի TSA հրահանգի տեխնոլոգիա և անվտանգ է տեղափոխությունների համար։
Ճամպրուկն արդեն վաճառքի է հանվել Կորայում և արժի մոտ 80 դոլար։