Հետևելով “Яндекс”-ի և Rambler-ի օրինակին՝ ռուսաստանյան շուկայի երկու մեծ խաղացող՝ “Сбербанк” և Mail.Ru Group ընկերությունները հայտնել են, որ “Ситимобил” տաքսի ծառայության, Delivery Club սննդի առաքման հիմքի վրա կստեղծեն ուտելիքի առաքման O2O (online to offline) նոր ծառայություն:
Եթե ծառայությունն իրեն արդարացնի գործարկումից 12 ամիս անց, ապա այստեղ կներդրվի ևս 64 մլրդ ռուբլի գումար՝ առաջխաղացման և ընդլայնման համար:
Ընկերությունները նպատակ ունեն ծառայությունները այսպիսով զարգացնելու նաև Ռուսաստանի շրջաններում: