Իր նոր գովազդային հոլովակներում Apple–ը մի քանի կարևոր գործոն է առանձնացրել, որոնց շնորհիվ iPhone–ը առանձնանում է շուկայում մյուս առաջարկներից։
–վերամշակում
–գաղտնիություն
–միջավայրի պահպանություն
–էներգիայի թարմացում
Ի տարբերություն նախորդ հոլովակների, այստեղ մեծ ուշադրություն են դարձրել iPhone–ի և շրջակա միջավայրի փոխհարաբերություններին։
Apple–ը շրջակա միջավայրի պաշտպանությամբ զբաղվու է դեռ վաղուց։ 2018–ին` Երկրագնդի օրվան ընդառաջ ներկայացրել էր Daisy նախագիծը, որը զբաղվում է հին տեխնիկայի վերևամշակմամբ։
Գաղտնիությունը ևս առաջնային է ընկերության համար։ Այս պատճառով էլ iOS 11.4.1-ից սկսած դժվարեցրել է հաքերների գործը։