Օգտատերերը Instagram-ում կարող են արդեն հարցեր տալ

Facebook Inc.'s Instagram logo is displayed on the Instagram application on an Apple Inc. iPhone in this arranged photograph taken in Washington, D.C., U.S., on Friday, June 17, 2016. In a bid to give its users an incentive to create more content for the photo and video-sharing site, Facebook's Instagram is considering sharing revenue generated from news, sports, celebrities and other content said Carolyn Everson, vice president for global marketing solutions at Facebook. Photographer: Andrew Harrer/Bloomberg

Անցյալ շաբաթ մենք պատմել ենք Instagram-ի Lite տարբերակի մասին, որը նախատեսված է բյուջետային սմարթֆոնների համար: Այս տարբերակի գլխավոր առանձնահատկություններից մեկը գովազդի բացակայությունն է: Մինչ հարթակը թեստավորում են Մեքսիկայում, հեղինակները նոր մտահղացումներ են իրականացնում:

Այժմ օգտատերերը կարող են հարցադրումներ կատարել <<պատմություններում>>: Ներկայումս այս գործառույթում հասանելի է սոցհարցում տարբերակը, այժմ օգտատերերը կարող են նաև սլայդեր էմոձիի միջոցով հարցեր ուղղել իրենց բաժանորդագրված օգտատերերին:

Գործառույթն այժմ թեստավորման փուլում է և ոչ բոլոր օգտատերերի համար է հասանելի: