Twitter-ում գործարկվել է գովազդի թիրախավորման գործիք
Այսուհետ ապրանքանիշերը կկարողանան տեղադրել գրառումներ՝ սահմանափակելով դիտողներին ըստ աշխարհագրության և այդ պահին Twitter մուտք գործած սարքի տեսակի՝ համակարգչի կամ բջջայինի
Այսուհետ ապրանքանիշերը կկարողանան տեղադրել գրառումներ՝ սահմանափակելով դիտողներին ըստ աշխարհագրության և այդ պահին Twitter մուտք գործած սարքի տեսակի՝ համակարգչի կամ բջջայինի
Nokia ընկերությունը թողարկել է մի քանի աքսեսուար՝ նախատեսված 808 Pure View հեղափոխական ֆոտոխցիկով սմարթֆոնի համար: Հիշենք, որ 808 Pure View...
Adobe ընկերությունը թողարկել է նոր eLearning Suite 6-ը և Presenter 8-ը: Պրոֆեսիոնալ ուսուցողական բովանդակություն ստեղծելու eLearning Suite 6 լուծումը թույլ...
iPhone սմարթֆոնի ապագա սերունդը գտնվում է թեսթային փուլում և վերջինիս մասայական թողարկումը դեռ չի մեկնարկել
Samsung Electronics ընկերությունը ներկայացրել է MV900F մոդելի թվային ֆոտոխցիկը, որը վաճառքի դուրս կգա օգոստոսին 350 դոլար արժողությամբ, գրում է dpreview.com-ը:...
Վիրուսային հոլովակները ստեղծվում են օգտագործողների շրջանակում տարածվելու նպատակով: Այս տեսանյութը վիրուսային գովազդի հիանալի օրինակ է (կամ հակագովազդի)՝ նվիրված Apple ընկերության...
Ձեռքի թեթևակի շարժումով դուք կկարողանաք թռչուններին նետել խոզուկների վրա
Ծրագրի գունազարդ աուդիո պատկերների օգնությամբ, երեխաներն արագորեն կսովորեն ճանաչել, կարդալ և արտասանել հայոց այբուբենի տառերը