Snapchat–ում հայտնվել է 6 վայրկյան տևողությամբ գովազդային հոլովակներ, որոնք շրջանցել չի լինում։ Առաջ ընկերությունը դեմ էր գովազդի այս տեսակին։
Առաջին գովադները Samsung Galaxy S9–ի և Snapple ըմպելիքի մասին են։ Գովադը ցուցադրվում է միայն «Шоу» բաժնում, որի աշխատանքի համար պատասխանատու են Snapchat–ի գործընկերները։ Դեռ հայտնի չէ` պատրաստվում է արդյոք ընկերությունը նման գովազդներ ցուցադրել ծառայության մյուս բաժիններում, թե` ոչ։
Նոր ֆորմատի շնորհիվ Snapchat–ը մեծ քանակությամբ բրենդային ընկերությունների կներգրավի իր գործունեության մեջ։ Բայց խնդիր է այն, որ գովազդային հոլովակի մեջ ընկերությունը չի կարող ավելացնել հղումներ կամ հոլովակը 6 վայրկյանից ավելի երկար նկարահանել։
Snapchat–ում առաջին անգամ գովազդ հայտնվել էր 2014–ին։ Այն ժամանակ ընկերությունը դեմ էր, որպեսզի այն կրի «պարտադիր դիտելու» բնույթ։