2018 թվականի մարտ ամսին Xiaomi-ին, պատմության մեջ առաջին անգամ, վաճառքի ցուցանիշներով առաջ է անցել ամերիկյան տեխնոբրենդից և զբաղեցրել առաջին հորիզոնականը:
«Ведомостей»-ի պարբերականի փոխանցմամբ, Xiaomi զբաղեցրել է օնլայն շուկայի 20%-ը: Երկրորդ հորիզոնականում Apple-ն է՝ 18%: Եռյակը եզարափակում է հարավկորեական Samsung –ը՝ 17%:
Xiaomi ներկայացուցիչները նման հաջողությունը բացատրել են նրանով, որ առաջարկում են գնի և տեխնիկական բնութագրի գերազանց համադրություն: Օգտատերերը պատվերներ են արել նաև AliExpress-ից:
2017- ապրիլին Xiaomi ընիկերության գործադիր տնօրեն Բան Սյանը լրագրողներին հայտնել էր, որ ընկերությանը ընդամենը մեկ տարի է անհրաժեշտ շուկայում առաջ անցնելու համար: Մեկ տարին անցել է, ընկերությունը իր խոստումը կատարել է:
Չնայած Xiaomi-ին առաջ է անցել Apple-ից, բայց շարունակում է հետ մնալ ստացված եկամուտների չափով: