Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունը (ԻՏՁՄ) և Քրոնիմետ ընկերությունը նախաձեռնել են DigiCode կիրառական ծրագրավորման պատանեկան մրցույթը, որի նպատակն է նպաստել պատանիների մոտ ալգորիթմական մտածողության զարգացմանը, բացահայտել տաղանդավոր պատանիներին և հնարավորություն տալ զարգացնել ունակությունները, խաղ խաղացողից վերածել խաղ ստեղծողի և բացահայտել ակտիվություն ցուցաբերած դպրոցներին և անհատներին։
Մրցույթին կարող են մասնակցել դպրոցականները և այն բոլոր մարդիկ, ովքեր ցանկություն ունեն աշխատել դպրոցականների հետ։ Մրցույթի ընթացքում ծրագրավորումը իրականացվելու է Scratch/Աղվես, K-Turtle/Կրիա ծրագրերով։
Մասնակցության կարգին կարող եք ծանոթանալ այստեղ։ Մրցույթի գրանցման փուլը կմեկնարկի ապրիլի 17-ին և կտևի մինչև հունիսի 13-ը։ Գրանցման փուլում ններկայացվող աշխատանքը կարող է լինել ոչ ավարտուն, և վաղ գրանցվելը հնարավորություն կտա ստանալ ժյուրիի խորհրդատվությունը` աշխատանքը ճիշտ ուղղությամբ զարգացնելու համար, ինչպես նաև շատ ավելի ժամանակ կունենաս երկրպագուների մեծ բանակ հավաքելու համար:
Եզրափակիչ փուլ անցած մասնակիցներից յուրաքանչյուրը 3-5 րոպեի ընթացքում կներկայացնի իր աշխատանքը, և հնարավորություն կունենա նաև քվեարկել եզրափակչի մյուս մասնակիցների օգտին, որից հետո ժյուրին կհայտարարի մրցանակակիրներին, իսկ ներքին քվեարկությամբ հաղթողը կարժանանա «Ժողովրդական մրցանակի»:
Մրցույթի անվանակարգերն են․
Scratch/Աղվես ծրագրերով աշխատանքների համար.
- Բնագիտական վիրտուալ լաբորատորիա/ սիմուլյացիաներ (ֆիզիկա, քիմիա, կենսաբանություն, աշխարհագրություն)
- Ինտերակտիվ անիմացիա (գրականություն, պատմություն, լեզուներ, մաթեմատիկա)
- Համակարգչային խաղեր
- Սարքերի ինտեգրում նշված ծրագրերին` նոր տեխնիկական լուծում
K-Turtle/Կրիա ծրագրերով աշխատանքների համար.
- Նախշազարդում K-Turtle/Կրիա միջավայրում
- Մաթեմատիկական ալգորիթմներ
Այն ՈՉ դպրոցականների համար, ովքեր կրթել են լավագույն մասնակիցներին կամ ցանկանում են այսուհետ վարել խմբակներ.
- Լավագույն խմբակավար
- Ապագա խմբակավար (կտրամադրվի ռոբոտ և կդառնա ԱրմՌոբոտիքս ծրագրի մի մասնիկ)
Նախատեսվածէ նաև ժողովրդական մրցանակ։ Մրցույթում հաղթողները կաստանան դրամական պարգևներ, դասընթացի մասնակցություն, ՏՏ ընկերությունում պրակտիկայի հնարավորություն, ճամբարի ուղեգրեր, սարքավորումներ, ռոբոտի դետալներ և այլն։