Indiegogo-ն գործարկել է նոր ինտերֆեյս և լոգոտիպ

Քրաուդֆոնդային հարթակ Indiegogo-ն գործարկել է իր նոր ապրանքանշանը և կայքի փոփոխված դիզայնը, հաղորդում է Mashable-ը:

INdiegogo

Indiegogo-ի կայքն այսուհետ ավելի «թափանցիկ» ինտերֆեյս ունի՝ մի շարք էլեմենտների հեռացման հաշվին: Նոր ինտերֆեյսը հասանելի է արդեն այսօրվանից: Այն կցուցադրվի օգտագործողների 10%-ի մոտ և ամբողջապես տեսանելի կդառնա գալիս երկու ամիսների ընթացքում:

Indiegogo-ի ղեկավարությունը սկսել էր աշխատել ռեբրենդինգի ուղղությամբ դեռևս 2013թ. ամռանից: Կայքի նոր ինտերֆեյսը նախագծելիս հաշվի է առնվել ընկերության բոլոր աշխատակիցների կարծիքը: