HTC-ն անցյալ ամիս գրանցել է սմարթֆոնների վաճառքի անկում: Ցուցանիշն ավելի ցածր է, քան վերջին երկու տարիների ընթացքում: Ամսեկան շահույթը անկում է ապրել շուրջ 68%-ով:
Փորձագետները մի քանի պատճառ են տեսնում այստեղ: Առաջինը՝ շուկայում HTC միջին դասի սմարթֆոնները պահանջարկ չեն վայելում, ինչպես ենթադրում էր ընկերությունը:
Երկրորդ՝ HTC -ն ներկայումս չունի միջին և ցածր արժեքի սմարթգոններ, որոնք կառանձնանան շուկայի առաջարկների ֆոնին: HTC-ն հայտնվել է չինական և կորեական արտադրողների ճնշման ներքո:
Ընկերությունը չի կարողանում մրցակցել Huawei, Xiaomi, Oppo և Vivo-ի հետ:
Այս պարագայում HTC-ի վաճառքի ցուցանիշները շարունակում են հստակ տեմպերով անկում ապրել: