IBM Research գիտական կենտրոնի աշխատակիցները, համագործակցելով Symrise օծանելիք արտադրող ընկերության հետ, սովորեցրել են արհեստական բանականությանը օծանելիք ստեղծելու արվեստը։
Մշակված ալգորիթմները սկզբում վերլուծում են առկա հոտերի տվյալները, հաշվարկում դրանց համակցության հնարավորությունը և փնտրում են անհրաժեշտ հոտերը։ Այս ալգորիթմի միջոցով արհեստական բանականությունը կարող է նաև հասկանալ՝ արդյոք օգտատերը կհավանի տվյալ օծանելիքը, թե՝ ոչ։
Հեիղնակները ալգորիթմը անվանել են Phylira։ Արհեստական բանականության ստեղծած օծանելիքի շարքը շուտով կներկայացնի O Boticário նորաձևության տունը։