IBM մասնագետները սովորեցրել են արհեստական բանականությանը օծանելիք ստեղծելու արվեստը

IBM Research  գիտական կենտրոնի աշխատակիցները, համագործակցելով  Symrise օծանելիք արտադրող ընկերության հետ, սովորեցրել են արհեստական բանականությանը օծանելիք ստեղծելու արվեստը։

Մշակված ալգորիթմները սկզբում վերլուծում են առկա հոտերի տվյալները, հաշվարկում դրանց համակցության հնարավորությունը և փնտրում են անհրաժեշտ հոտերը։ Այս ալգորիթմի միջոցով արհեստական բանականությունը կարող է նաև հասկանալ՝ արդյոք օգտատերը կհավանի տվյալ օծանելիքը, թե՝ ոչ։ 

Հեիղնակները ալգորիթմը անվանել են  Phylira։ Արհեստական բանականության ստեղծած օծանելիքի շարքը շուտով կներկայացնի  O Boticário նորաձևության տունը։