Համաշխարհային բրենդների Օլիմպիական գովազդները (վիդեո)

Օլիմպիադան հայրենասիրություն է, հաղթանակի ձգտում և հպարտություն հայրենակիցների համար: Սա համաշխարհայի մասշտաբի իրադարձություն է, որը միավորում է միլիոնավոր մարդկանց, ստիպում նրանց անհանգստանալ անհաջողությունների համար և լաց լինել ուրախությունից:

Համաշխարհային բրենդները չեն կարող բաց թողնել գովազդային արշավ սկսելու այս մեծ հնարավորությունը: Մի շարք բրենդների գովազդները նվիրված են տղամարդկությանը և հաղթանակի ձգտմանը:

Ամենահուզիչ տեսագովազդը՝ նվիրված Օլիմպիական խաղերին թողարկել է Procter & Gamble ընկերությունը: Այն YouTube տեսապորտալում դիտել են ավելի քան 14մլն. անգամ:

BBC հեռուստաընկերությունն իր հերթին ոգևորիչ վիդեոգովազդ է նկարահանել, որը դիտելուց հետո ցանկություն է առաջանում ստեղծելու և հաղթելու:

AT&T ընկերությունը մեկնարկել է #ItsOurTime գովազդային արշավը, որպեսզի միավորի ազգային ոգին և աջակցի ամերիկացի մարզիկներին:

Գովազդային արշավի շրջանակում Օլիմպիական խաղերի գլխավոր հովանավոր Samsung-ը գործարկել է «Design Your Moment» նախագիծը, որը մարզիկների և ստեղծագործ մարդկանց համատեղ աշխատանք է: Օրինակ ավստրալացի սնոուբորդիստ Ալեքս Պալինը Sampology երաժշտի հետ միասին աշխատել է ‘Show Me’ երգի շուրջ, որը պետք է ոգևորի մարզիկներին:

Nike-ը նույնպես մեկնարկել է #PlayRussian տպավորիչ գովազդային արշավ:

 

Coca-cola ընկերությունը հանդես է եկել որպես Օլիմպիական կրակի հովանավոր, որի շնորհիվ Ռուսաստանի յուրաքանչյուր քաղաքում կարելի է հանդիպել բրենդային բեռնատարներ, վերարկուներ և այլ ատրիբուտներ:

 

Իր հերթին ռուսական օպերատոր Մեգաֆոնը ներկայացրել է «Գրիր, տես, ստեղծի քո Օլիմպիադան» գովազդը: