Tesla-ն համացանցում որոնումների պակաս չի զգում

Ըստ որոշ վերլուծությունների՝ Tesla Motors համացանցային վարկանիշը բավականին բարձր է, այն նույնիսկ իր ցուցանիշով կարող է համեմատվել Apple-ի հետ, քանզի ընկերության կայքի այցելությունների քանակը հասել է անախադեպ թվի:

Մոդել 3-ի թողարկումից հետո՝ մարտի 31-ից ապրիլի 2-ի ընթացքում, կայքում գրանցվել են ավելի քան 7 միլիոն համակարգչային և մոբայլ այցելություններ ավելի քան 100 երկրներից:

Tesla-ի թրաֆիկի 50 տոկոսն ապահովում են որոնումները: Իսկ այս որոնումները ծայրահեղ կերպով թիրախավորված են, և համակարգչային որոնում իրականացնողների 40 տոկոսը որոնման մեջ նշում է Tesla-ի «model 3» բառերը:

Աղբյուրը՝ Similar Web