Մի շարք ընկերություններ կարծում են որ Instagram ֆոտոծառայություն-սոցցանցում բիզնես սկսելը սխալ է, քանր որ չկա թիրախային լսարան: Սակայն դիտելով ողջ վիճակագրությունը, կարծում ենք, կարելի է հանգիստ մտափոխվել:
Ձեզ ենք ներկայացնում Instagram-ի մասին մի շարք վիճակագրական տվյալներ:
Հիմնական վիճակագրություն
- Instagram-ը գործարկվել է 2010թ. հոկտեմբերին
- 2013թ. սեպտեմբերին ակտիվ օգտագործողների թիվը կազմել է 150մլն. մարդ
- 150մլն. ակտիվ օգտագործողների ցուցանիշին Instagram-ը հասավ ավելի արագ, քան որևէ այլ սոցցանց երբևէ՝ բացառությամբ Google+-ը
- Instagram օգտագործողների 57%-ը կայք են այցելում օրական առնվազն մեկ անգամ
- Instagram օգտագործողների 35%-ը օրական մի քանի անգամ են այցելում կայք
- Օգտագործողները ամսական միջինում 257 րոպե անցկացնում են սոցցանցում
- Օգտագործողների 50%-ը Android սարքեր օգտագործողներ են, իսկ մնացյալ 50%՝ iOS սարքեր
- Հաշիվների 43%-ը օրական մեկ անգամիվ ավելի հրապարակում է կատարում
- Ապրանքանիշները օրական 5.5 հրապարակում են կատարում
- Ամենատարածված ֆոտոֆիլտրն է Normal-ը (այլ կերպ ասած առանց ֆիլտրի լուսանկար) Լուսանկարների գրեթե 50%-ը սոցցանց է վերբեռվում առանց ֆիլտերի
- Ամենահաճախ օգտագործվող երկրորդ ֆիլտրը Valencia-ն
- Ամենատարածված թեգը՝ #love
- Հրապարակումների 83%-ը պարունակում է ամենաքիչը 1 հեշթեգ:
Ներգրավածություն
- Instagram-ում կա 16մլրդ. լուսանկար
- Օրական ցանց է վերբեռնվում 55մլն. լուսանկար
- Օգտագործողներն օրական 1.2մլրդ. Like են դնում ցանցում
- 1վրկ.-ում օգտագործողները 8500 Like և 1000 մեկնաբանություն են թողնում
- Instagram-ով ներգրավածությունը 15 անգամ գերազանցում է Facebook սոցցանցին
- Բրենդների 54%-ը իրենց առաջխաղացումն ապահովում են Instagram-ով՝ հրապարակելով Facebook-ում
- Բրենդների 88%-ը ամենաքիչը 1 վիդեո են վերբեռնել ցանց
- Վիդեոները կազմում են Instagram-ի հրապարակումների 6%
- Աշխարհի 50 հռչակավոր բրենդներ ունեն միջինիում 722 000 հետևորդ (follower) Instagram-ում
- «Ամենաինստագրամված» բրենդը Nike-ն է
Աշխարհագրությունը
- Օգտագործողների 60%-ն ապրում է ԱՄՆ-ի սահմաններից դուրս
- Instagram-ը հասանելի է 25 լեզուներով
- Օգտագործողների 37%-ը 18-29 տարեկան մարդիկ են
- 30-49 տարեկան ինտերնետ օգտագործողների 18%-ը և 50-64 տարեկան ինտերնետ օգտագործողների 6%-ը օգտագործում է Instagram
- Instagram-ը օգտագործողների 68%-ը կանայք են
- Մերձավոր Արևելքի երկրներում և Հնդկաստանում հիմնական օգտագործողները տղամարդիկ են
- Սոցցանցում կան ավելի քան 1300 խոշոր բրենդներ և ընկերություններ
- Fortune 500 ցանկի բրենդների 25%-ն օգտագործում են Instagram
Ինչպես ցույց է տալիս վիճակագրությունը, Instagram-ը ավելին է, քան պարզապես ֆոտոծառայություն: Այն հիանալի հարթակ է մարկետինգային ռազմավարության համար: